وکیل خانواده

به همراه داشتن یک وکیل خانواده در رفع دعاوی مربوط به اعضای خانواده می‌تواند بسیار مفید باشد. داشتن بهترین وکیل خانواده باعث می‌شود تا دعاوی خانوادگی بدون تنش و ناخوشایندی حل و رفع شود. در ادامه  به همراه “وکیل دادگاه خانواده موسسه حقوقی رابین عدالت” به بررسی انواع دعاوی خانوادگی و دلایل الزام حضور یک وکیل دعاوی خانواده همراه شما می‌پردازیم.

مشاوره مستقیم با وکیل

گزارش روند پرونده بصورت هفتگی

پیگیری پرونده تا مرحله پایانی

پرداخت به صورت اقساطی

مراحل فعالیت وکیل خانواده در امور دعاوی خانواده

موسسه حقوقی رابین عدالت برای پیگیری هر چه بهتر روند قانونی هر کیس حقوقی، مراحلی را طی می‌کند. این مراحل توسط وکیل پایه یک دادگستری خانواده موسسه حقوقی رابین عدالت انجام و پیگیری خواهد شد. مراحل همکاری وکلای خانواده ما با شما عزیزان به شرح زیر است.

1.بررسی کیس حقوقی 

مستندات و دلایل دعاوی خانوادگی شما اعم از طلاق یک طرفه به درخواست زوج یا زوجه، مهریه، نفقه، حضانت و … از دیدگاه قانونی و امکان وجود طرح دعوی و اممکان حصول نتیجه بررسی می‌گردد.

2.ارائه مشاوره حقوقی

وکلای خانواده موسسه حقوقی رابین عدالت با بررسی موضوع حقوقی شما و دلایل و مستندات شما، راه‌حل‌های حقوقی، روند قانونی، امکان یا عدم امکان حصول نتیجه، مدت زمان حصول نتیجه و چگونگی طرح دعوی را شرح خواهند داد.

3.عقد قرارداد وکالت

در صورت توافق شما با بهترین وکیل خانواده موسسه حقوقی رابین عدالت، قرارداد وکالت میان شما و وکیل خانواده پایه یک دادگستری ما منعقد خواهد شد و به طور رسمی فعالیت حقوقی ما در خصوص کیس حقوقی شما آغاز خواهد شد.

4.مشاوره حقوقی با حضور طرفین دعوی

علاوه بر دفاع از حقوق شما در مراجع قانونی، یکی از وظایف اصلی هر وکیل خانواده ایجاد سازش و صلح میان طرفین دعواست. وکلای خانواده موسسه حقوقی رابین عدالت  سعی می‌کنند با در نظر داشتن انگیزه اصلی شما از دعوی مطروحه، صلح میان طرفین دعوی برقرار کنند. در صورتی که امکان سازش وجود نداشته باشد، به پیگیری‌های حقوقی پرونده ادامه خواهند داد.

5.ارجاع به مشاوره خانواده

وکیل خانواده پایه یک دادگستری ما، در صورتی که تشخیص دهند دعوی شما عزیزان با کمی تلاش و آگاهی به صلح و سازش ختم خواهد شد، شما را به یک مشاوره خانواده ارجاع می‌دهند تا از هر گونه اتلاف وقت و هزینه دو طرف دعوی جلوگیری کنند.

6.پیگیری روند قانونی پرونده

در صورت عدم پاسخگویی تمامی تلاش‌های موکلان ما، موسسه حقوقی رابین عدالت خود را موظف می‌داند که روند قانونی پرونده شما از ارائه دادخواست‌ها تا اجرای حکم را بدون نیاز به حضور خودتان پیگیری کند.

حوزه‌های فعالیت وکیل پایه یک خانواده

یک وکیل خانواده خوب در  می‌تواند در زمینه‌های گوناگونی به شما مشاوره ارائه دهد و یا امور قانونی شما را بر عهده گیرد.

این موارد عبارتند از:

  • نامزدی و خسارات ناشی از بر هم زدن آن
  • نکاح دائم و موقت
  • اذن در نکاح
  • شروط ضمن عقد
  • جهیزیه و موارد مربوط به آن
  • مهریه و موارد مربوط به آن
  • نفقه و اجرت المثل و موارد مربوط به آن
  • تمکین و نشوز
  • طلاق و موارد مربوط به آن
  • حضانت و ملاقات فرزند

 وکیل طلاق توافقی در موسسه حقوقی رابین عدالت با گذراندن دعاوی مربوط به طلاق و به سرانجام رساندن دعوی موکلین خود در این زمینه تجربه های بسیاری را دارا می‌باشد.  همچنین علاوه بر  طلاق توافقی، در پرونده‌های طلاق‌های یک طرفه به درخواست زوج یا زوجه موفق عمل کرده و به موکلان را در این پرونده‌ها یاری رسانده است

مشاوره حضوری از موسسه حقوقی رابین عدالت

موسسه حقوقی رابین عدالت با همکاری با وکلای دادگستری با تجربه و مجرب آماده ارائه مشاوره حقوقی به شما عزیزان می باشد.

دریافت مشاوره حقوقی از وکیل پایه یک خانواده

 

دریافت مشاوره از یک وکیل خانواده تهران می تواند بسیار مفید باشد. در این صورت شما می توانید از چالش ها و ظرفیت های قانونی برای احقاق حقوق خود پیش از مطرح کردن دعاوی مطلع شوید.  دریافت مشاوره حقوقی از وکیل خانواده خانم یا آقا، تنها محدود به وقوع دادخواست در دادگاه ها نیست. بلکه شما می توانید برای آگاهی از حقوق خود در موضوعات مختلف مانند آشنایی با کلیه دعاوی خانواده ها، نحوه مطالبه مهریه، مشاوره در خصوص حقوق ضمن عقد و نیز طلاق و غیره نیز اقدام کنید.