وکیل ملکی

وکیل ملکی

 

دعاوی ملکی دارای پیچیدگی‌ها و مشکلات فراوانی هستند؛ برای این که روند این دعاوی در مسیری صحیح و به نفع شما پیش برود حتماً به یک وکیل ملکی با تجربه نیاز دارید. موسسه حقوقی رابین عدالت با همراهی بهترین وکیل ملکی تهران شما را در دعاوی‌تان همراهی می‌کند. ما در ادامه به همراه “وکیل ملکی موسسه حقوقی رابین عدالت” به بررسی انواع مختلف دعاوی ملکی و قوانین و شرایط خاص هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

انواع دعاوی ملکی در قانون

1.دعاوی ملکی حقوقی

دعاوی ملکی حقوقی در هنگام نقض عهد یا سهل‌انگاری از سوی هر یک از طرفین در انجام تکالیف مقرر در قرارداد رخ می‌دهد بدون اینکه عنصر مجرمانه‌ای دخیل باشد. برای مثال دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی و الزام به اخذ پایان کار و مفاصا حساب مالیاتی، اخذ ثمن معامله، دعاوی مربوط به سرقفلی یا حق کسب و پیشه، اخذ صورت مجلس تفکیکی، فسخ اجاره نامه، فسخ قراردادهای ملکی و … جزئی از دعاوی ملکی حقوقی هستند.

2.دعاوی ملکی کیفری

دعاوی ملکی کیفری هنگامی حادث می‌شود که یکی از طرفین دعوا، با سوء نیت عملی مجرمانه نسبت به ملک دیگری مرتکب شود. برای مثال فروش مال غیر، اجاره مال غیر، جعل سند ملکی، خیانت در امانت در خصوص ملک و … از جمله دعاوی ملکی کیفری هستند.

3.دعاوی ملکی ثبتی

دعاوی ملکی ثبتی در هنگام نقض یا عدم رعایت هر گونه قانون ثبت املاک و اراضی رخ خواهد داد. برای مثال از جمله دعاوی ملکی ثبتی می‌توان به دعاوی ابطال سند رسمی، ابطال نظریه هیئت حل اختلاف اداره ثبت، ابطال عملیات اجرایی ثبت و … اشاره کرد.

دعاوی ملکی حتما می‌بایست توسط وکیل متبحر در همان موضوع مطرح و انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسد. موسسه حقوقی رابین عدالت متشکل از وکلای مجرب و مسلط به قوانین در دعاوی ملکی می‌باشد که با تجربه و دانش خود توانسته است بالاترین درصد موفقیت را در دعاوی ملکی بدست آورد.

به جای نگرانی، هم اکنون با وکلای پایه یک دادگستری مجموعه تماس حاصل فرمایید. 

در چه مواردی باید به وکیل ملکی مراجعه کنیم؟

یکی از سوالات متداولی که در زمان انتخاب وکیل ملکی مطرح می شود، آن است که چه زمانی به این دسته متخصصین نیاز داریم. در این حالت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1.دعاوی : چنانچه قصد طرح دعاوی حقوقی یا شکایت کیفری در خصوص ملک را دارید یا علیه شما چنین اقدامی صورت گرفته است، حتما موضوع را به وکیل ملکی بسپارید.

2.مشاوره : در هنگام انجام هرگونه معاملات ملکی نظیر خرید و فروش، رهن و اجاره، مشارکت در ساخت و … از وکیل ملکی مشاوره دریافت نمایید. 

3.تنظیم قرارداد:قبل از انجام هرگونه معاملات ملکی و امضاء قرارداد، تنظیم قرارداد صحیح و قانونی و با ضمانت اجراهای قوی جهت جلوگیری از دعاوی آینده را به وکیل ملکی بسپارید.

4.مشکلات ثبتی: اطلاع از قوانین ثبتی املاک و اراضی از جمله قوانینی است که بسیاری از افراد و حتی وکلا از آن آگاهی ندارند. موات، مرتع، منابع طبیعی، اوقاف و … از جمله موارد عدم تنظیم سند رسمی و ابطال سند رسمی توسط اداره ثبت است. قبل از هرگونه اقدامی در این موارد با وکیل ملکی متخصص در امور ثبتی مشاوره دریافت نمایید

 
 

مشاوره حضوری از موسسه حقوقی رابین عدالت

موسسه حقوقی رابین عدالت با همکاری با وکلای دادگستری با تجربه و مجرب آماده ارائه مشاوره حقوقی به شما عزیزان می باشد.

مشاوره حقوقی از وکیل دعاوی ملکی

مشاوره مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری کم هزینه ترین اقدامی است که می توانید در زمان انجام معاملات ملکی پرداخت کنید. با دریافت مشاوره حقوقی از بهترین وکیل ملکی تهران و با آگاهی از قوانین، تصمیم و انتخاب درستی خواهید داشت و از ضررهای احتمالی و کلاهبرداری هایی که در این معاملات وجود دارد مصون خواهید ماند.

اگر به دنبال وکیل ملکی مجرب و خبره  جهت انجام دعاوی ملکی خود هستید به مجموعه موکلین ما بپیوندید. وکلای مجموعه ما، با انتخاب بهترین استراتژی، دعاوی ملکی شما در زمانی کوتاه به نتیجه مطلوب خواهند رسانید. رضایت موکلین اعتبار ماست.